Photoshoot Roser er røde!

10 11 2009

Rosebride

Hei hei.

Nå er jeg tilbake. Har vært borte en stund nå. Mye som har skjedd. Miss Saigon var ferdig for noen månder siden. Det var en hard jobb,men mange flotte mennesker og erfaringer.

Nå er jeg endelig begynnt å studere igjen. Tar kunst og design ved Høgskolen i Oslo. Det begynner å bli spennende. Holder på med første oppgave som skal leveres i slutten av november. Oppgaven går ut på å lage et bæreredskap. Jeg holder på med et smykke hvor jeg kan bære med meg familien min. Jeg har tatt utgangspunkt i stamtavlen min. Kommer til å legge ut bilder sener.

En venninne av meg har hatt en photoshoot med klærene fra utstillingen; Roser er røde. Hun skal bruke de i en oppgave på skolen hun går på i Milano. Det er også hun som har stylet modellen. Legger ut noen av bildene. Håper dere liker dem!

Red

Rose

Handlinger

Information

One response

13 11 2009
Maria Festli

Veldig veldig fint det første bildet der! 🙂
De andre var så biiiittebittesmå?

Du er flink! 🙂

Legg igjen en kommentar

