Tilbake på jobb

5 01 2009

Vel vel….da har jeg hatt to uker fri,nesten hvertfall. Har ikke klart å legge fra meg jobben helt. Men det har vært små ting bare. Godt å få det gjort.

Begynnte første jobb dag forsiktig. Hadde en liten jobb for Haugesund Teater,elers har jeg fikset litt små ting og fikset opp i regnskapet mitt. Kjedelig men det må jo gjøres det også.

Snart begynner jeg på noen av produksjonene jeg skal jobbe på i vær. Så det skal bli godt,å komme ordentlig i gang.

Vel ønsker dere ale et godt nytt år på etterskudd.

klem stine

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

