Premiere!

10 12 2008

Hei hei

Da er endelig premieredagen på Narnia her. Har jobbet med denne teaterproduksjonen siden august, så nå er det deilig å være ferdig.Det skal bli gøy å se det ferdige resultatet i kveld på Haugesund Teater kkl 18.00. Etterpå blir det selvfølgelig fest med alle barna. For det er ca 70 unger på scenen hver forestilling i tillegg til 5 voksne.

Men selv om jeg er ferdig med Narnia er det ikke juleferie helt enda. Var tilbake på E-VERK i dag for å jobbe med ander ting. Nå sitter jeg å syr på de to siste kjolene til Haugesund hudepleieklinikk. Håper å få levert dem nste uke. Også er det litt annet smått som skal gjøres før jeg tar fri netse torsdag. da er det hjem til mor og far.

Vel det var det jeg rakk i dag.

Ses i morgen håper jeg.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

